Papierloos Werken en vergaderen

Tegenwoordig proberen veel bedrijven het gebruik van papier terug te dringen door onder andere papierloos te vergaderen en papierloos te werken. Een van de manieren waarop u dit kunt doen, is met behulp van de programma’s OneNote en Outlook (en bijvoorbeeld de OneDrive).

Inhoud van de training

In de training krijgen de volgende onderwerpen de meeste aandacht.

Wat is OneNote?

  • Uw digitale ordner
  • Een notitieblok aanmaken
  • Uw blok inrichten met tabbladen

Uw OneNote vullen

  • Teksten tikken

  • Mail van uw Outlook naar OneNote kopiëren

  • Taken maken

  • Taken in OneNote koppelen aan Outlook

  • Vergadernotities in OneNote plaatsen

  • Pagina’s opmaken en (eventueel) printen

  • Scans van documenten in uw OneNote plaatsen

Organiseren

    • Labels/tags aan notities hangen

    • Zoeken op labels/tags

    • Notitieblokken doorzoeken

 

Samenwerken en delen

  • Een notitieblok delen

  • Samen in een blok werken

  • Wie heeft wat geschreven?

  • Hoe zie ik de wijzigingen?

  • Wijzigingen bijhouden

  • Versiegeschiedenis

  • Beveiligen met een wachtwoord

 

Informatie hergebruiken en veiligstellen

  • Een kopie van het blok opslaan

  • Het maken van een back-up

  • Informatie van het ene naar het andere blok kopiëren of verplaatsen

 

Outlook

  • Hoe koppel ik mijn OneNote aan Outlook?

Kosten

€ 275,- per persoon 

Cursusduur

1 dag – 09:00 uur tot 16:00 uur

Trainingslocaties

Diverse locaties in Nederland of bij u op locatie!

 

Trainingsdata

* Prijzen zijn excl. BTW 

KAN JE NIET KIEZEN?

Kies dan voor onze training Digitale Didactiek! Deze trainingen weerspiegelen onze toewijding om samen met docenten het leren opnieuw te definiëren. Kern van onze missie is het creëren van inspirerende ervaringen die een levenslang leren beïnvloeden.

Meer weten? Praat met één van onze medewerkers om erachter te komen welke training(en) het beste bij jou als medewerker of bedrijf past.

[]
X
X